zaterdag 17 maart 2012

mooie foto's van mijn broertjes

heey allemaal,
ik heb weer leuk foto's met inspiratie van Levi van Veluw.




Dit is mijn broertje Yoran.
 Er is een zebrapad op zijn gezicht geschilderd.
Dat is best wel grappig alleen moest hij zijn ogen dicht hebben.
 Dat maakt niet zoveel uit het is een leuke foto geworden.
De lichtinval is wel goed alleen komt het van een kant van het gezicht, maar het komt wel mooi uit in de foto.



Dit is mijn broertje Thiemo.
 Bij hem is ook en zebrapad op zijn gezicht geschilderd.
Het is een leuke foto en hij heeft wel zijn ogen dicht, het ziet er heel leuk uit.
Het is een leuke foto geworden.
De lichtinval is hier goed het is bijna over heel zijn gezicht.



Hier is een groot zebra pad.
Er lopen allemaal mensen rond en er rijden ook auto's.
Hier vind ik de lichtinval het best, omdat de gezichten goed te zien zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten